7 mars 2013

Brunt är fint!

Jo, jag syr! Och faktiskt tar jag bilder på det jag syr också. Men jag bloggar inte så ofta ändå. Ikväll ska jag få till ett litet inlägg tänkte jag men det blir små kläder igen. Hoppas ni inte tröttnar på dessa miniplagg för det finns anledning att tro på ännu fler bilder och uppvisningar av sådana...

Den här koftan i velour syddes sist av de bruna kläderna. Den var välbehövlig när det var som kallast. Brun velour från jofotex (?).
Denna prickiga body var från början endast brun och vit men jag sydde applikationer på fem av prickarna så att den blev lite mer färgglad.
Favoritbodyn i grodor från Znok.
Närbild på några av grodorna.
Ett par hängslebyxor i brun velour. Namnet broderat på framsidan...
...och knappar i grenen för enklare blöjbyte.

Byxorna är härligt slimmade runt bebismagen!
Det var allt för denna gången!
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar